Klachtenformulier

 

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Heeft u een klacht over ons werk?

Gebruik dan dit 

                              formulier

Voor dringende zaken kunt u ons bellen:  088-246 1000.

 

 

Bent u niet tevreden over de manier waarop het waterschap u heeft behandeld?

Bent u bijvoorbeeld beledigd of slecht geholpen door iemand van het waterschap?

Mogelijk wilt u dan een formele klachtenprocedure volgen.

 

Informatie over het klachtenbeleid en de behandeling van uw klacht:

Klacht over het waterschap (pdf. 2,61 MB)

Meer over het klachtenbeleid (pdf, 531 KB) 

 

U kunt hieronder uw (formele) klacht invullen.

Wilt u uw klacht liever mondeling bespreken, bel dan met klachtenbehandelaar Joséphine van Belzen: 088-246 1400. 

Formulier voor (formele) klacht:

Beschrijf hieronder uw klacht. Heeft u eerder met iemand van het waterschap contact gehad over deze zaak? Vermeld dan ook de naam van die medewerker. U krijgt een ontvangstbevestiging. Zo nodig neemt de klantenmanager contact met u op.