Klachtenformulier

Heeft u een klacht, dan horen wij dat graag. Gaat uw klacht over ons werk of over een ongewenste situatie, gebruik dan dit formulier
Voor dringende zaken kunt u ons bellen:  088-246 1000.

Gaat uw klacht over de manier waarop u door een medewerker of bestuurder behandeld bent? Vul dan het klachtenformulier hieronder in. Uw klacht nemen we serieus en we reageren zo snel mogelijk. Lees meer over de behandeling van uw klacht in onze brochure:

Klacht over het waterschap (pdf, 2,61 MB)

Wilt u uw klacht liever mondeling bespreken, bel dan met klantenmanager Joséphine van Belzen via  telefoonnummer 088-246 1400 (lokaal tarief). Een afspraak maken voor een gesprek kan ook.

Beschrijf hieronder uw klacht. Heeft u eerder met iemand van het waterschap contact gehad over deze zaak? Vermeld dan ook de naam van die medewerker. U krijgt een ontvangstbevestiging. Zo nodig neemt de klantenmanager contact met u op.