Klachtenformulier

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Heeft u een klacht over ons werk? Gebruik dan dit formulier

Voor dringende zaken kunt u ons bellen:  088-246 1000.

 

Bent u niet tevreden over de manier waarop het waterschap u heeft behandeld? Bent u beledigd, verkeerd geïnformeerd of slecht geholpen door iemand van het waterschap? U kunt dan hieronder uw klacht invullen. 

Informatie over de behandeling van uw klacht:

Klacht over het waterschap (pdf. 2,61 MB)

Meer over het klachtenbeleid (pdf, 531 KB) 

Wilt u uw klacht liever mondeling bespreken, bel dan met klantenmanager Joséphine van Belzen: 088-246 1400. 

Beschrijf hieronder uw klacht. Heeft u eerder met iemand van het waterschap contact gehad over deze zaak? Vermeld dan ook de naam van die medewerker. U krijgt een ontvangstbevestiging. Zo nodig neemt de klantenmanager contact met u op.